^^

Hallåå där! Har haft en mycket trevlig dag än så länge. Efter att vi hämtat ut biljetterna så letade vi upp en mysig liten sushi-restaurang och käkade lunch medans vi väntade på att bion skulle börja. Var hur gott som helst, fyfan vad jag älskar sushi det är liksom beroende framkallande på något sätt ^^. Filmen var hur kul som helst och en liten varningsklocka nu när man snart fyller 18 och får skaffa massa olika kreditkort ;) haha. Nu är det pluggdags som gäller, ska nog sätta mig ute i solen :)

Puss♥


Se den! ^^

Kommentarer
Postat av: marigona

eller hur! ögongodis är bästa godiset höhö :) fan vad jag vill vara i Canada eller Usa och se alla dessa hunkar haha:)

2009-04-14 @ 21:15:06
URL: http://gonaa.blogg.se/
Postat av: marigona

eller hur haha! Och tänk att se dom som spelar in new moon.. blir smått sur när jag ser folk som ser dom ute på gatan haha ! :D

2009-04-14 @ 22:04:35
URL: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0