Dans i världsklass och sorgligt raggningsförsök

Måste först bara berätta om ett riktigt uselt raggningsförsök som jag var med om innan jag mötte upp mitt sällskap vid slussen. När jag går ner på södermalmstorget från gamla stan hållet så är det en kille som haffar mig och börjar snacka.

Han: Joo... det e såhär att vi ska skaffa en chiuaua, du vet en såndär hund och vi har funderat på något sånt där 80-tals namn typ Bonnie eller liknande, och sen ska vi ge bort den. Du har inte något förslag?

Jag: Ehh.. jadu jag vet faktiskt inte, jag var faktiskt inte ens född då. (Vem fan e du lixom?)

Han: Jasså, hur gammal e du då?

Jag: 17

Han: Åh fan! Så du e jävligt minderårig.

Jag: Yees.. (please, lämna mig ifred typ)

Han: Okeey, men du har inget förslag då?

Jag: Nepp (försöker avvisa honom lite diskret sådär)

Han: Hmm okey, men du har inte lust att ta en fika nån dag då?

Jag: Ehh, jag tror inte det.....

Hahah, sämsta ever ju! Fan lite bättre fantasi än sådär krävs det ju, eller hur tjejer? ;)

Superjam var iaf hur bra som helst, speciellt gruppen soul sweat. Har ni chans att gå och se dem någon gång så rekomenderas det! Trots regnet som gjorde att de fick avbryta och pausa allting i ca 30 min, så hade vi väldigt trevligt.
Efteråt tog jag tunnelbanan hem, gick i mina egna tankar, hamnade på fel tunnelbana och fick hoppa av och åka tillbaka. När jag kom tillbaka gick precis mitt tåg på perrongen mitt emot, och jag fick stå och vänta på nästa i 15 min vilket också gjorde att jag missade min buss som jag skulle ta sen. Snacka om irriterande!
Men men i det stora hela så var det en väldigt trevlig kväll. Nu så är jag så trött att jag skulle kunna somna med huvudet på tangenterna, så sängdags för mig. Gonatt folket!


Soul sweat, super duktiga!


battle


tyvärr så hade vi ingen höjdar tur med vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0