Kalmar

Idag blev det att gå upp relativt tidigt för att åka in till Kalmar med mammsen och bror. Behövdes handlas en hel del efter semestern! Jag passade på att springa in på apoteket och köpa ansikts- och bodylotion med brun-utan-sol effekt. Ska försöka satsa på att behålla den lilla bränna man fått så länge som möjligt. :) Köpte också en påse med choklad från PREMIYUM eftersom jag ska försöka reducera mitt sockerintag till noll från och med måndag. Så jag kände att jag kunde unna mig det en sista gång. (nu har jag käkat upp hela påsen och mår skit illa). Nu ska jag snart rensa ut hela mitt rum så att vi kan lägga nytt golv här inne. Jag är jättesugen på det, verkligen.


Dresscode for today

Nytt linne från MQ och Jeans från JC


Lotion och choklad fick följa med hem idag, jag kan inte gå in i en affär utan att köpa nått längre. Vad har hänt med mig? Hade verkligen inte det problemet förut. Inte speciellt ekonomiskt nu när man ska börja leva på studiebidraget igen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0