Dålig uppdatering!

Okeeey sugig uppdatering nu, igen! Men har faktiskt inte varit i närheten av en dator på hur länge som helst. Så nu kommer en liten sammanfattning på vad jag hunnit göra sen sist. Förra veckan började jag ju på nya boken the host och blev helt fast! Så att blogga var inte att tänka på, på flera dagar. Sen i fredags så gick jag, Jenny och Elisabeth på bio och såg Baksmällan. Vilken jäkla film alltså! Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en film, den var liksom rolig hela tiden. Så har ni problem att välja en film när ni ska på bio, så kan jag rekomendera den. Efteråt åkte vi hem till Elisabeth i Tumba och sov där.
På morgonen när vi vaknade åkte vi till Lida och åt frukost ute i det gröna, och lekte med bokstavskex ^^ haha. Sen kom Jennys pappa och bror och sällskapade lite, och sen hängde jag och Jenny med dom hem och käkade innan vi drog in till stan. Där mötte vi upp Maria och planen var att vi skulle dra vidare och kolla på the Vioce i Kungsträdgården men vi stod ut i ca 10 minuter, sen bestämde vi oss för att fly därifrån. Bland det värsta jag har varit med om. 25 000 knuffande idioter samlade på ett ställe, uucsh! Vi hamnade på Sveavägen där det var någon bilträff (Har kollat runt på nätet och tydligen så hette det Stockholm Cruising)av något slag, så vi gick hela gatan bort och kollade på alla möjliga sorters bilar, mycket avkopplande måste jag säga :). Sen tog vi först buss till Odenplan och sen tunnelbanan till slutstationen Farsta strand och satt i en trappuppgång och väntade i 1 och en halv timme på att ägaren till lägenheten vi skulle in och festa i skulle komma hem från stan. När vi väl kom in så hade vi faktiskt en rätt trevlig kväll, så det var värt mödan. Sen så åkte vi vidare hem till Max, eller jag åkte och Jenny och Maria fick gå, haha. Och Jenny om du läser det här så har jag veery dåligt samvete för det, men du vet ju hur det blir efter några glas, haha ;). Där så chillade vi ett tag och sen så tog Jenny taxi hem runt,... hmm, ja vem vet vad klockan kan ha varit, haha. Vi andra slocknade iaf inte alls lång tid efteråt. Mitt alarm ringde vid 8 och jag mådde strålande, noot. Men det vara bara att tvinga sig upp för att åka hem och byta om och packa lite smått. Vid 12 så gick jag av tunnelbanan i Hallonbergen och promenerade hem till lilla mormor. Först åkte vi ut till Kista Galleria där jag hittade lite smått och gott, sen så åkte vi vidare ut till Väddö. Där stannade jag i två dagar, och i måndags kom mammsen och company. Vi käkade kräftor och hade det allmänt mysigt.


Roligaste filmen på riktigt länge!


Frukostpicknick och bokstavskex på Lida.


Efter ett tag spårade det ut lite, Jennys pappa tyckte vi var fåniga, haha. ^^


Som sagt!


Läsning av världens bästa bok.


Jenny och Maria på Sveavägen, av någon anledning har jag stängt av blixten
så bilderna härifrån har verkligen bäst kvalité.


Jag och Jenny träffade Danne från jobbet, här är hans bäbis.


haha rätt kul grej! ^^


När vi kom till Farsta strand spöregnade, så Maria och Jenny skyddade
håret från vätan på detta sätt, haha.


Vi fick sitta uggla i 1 och en halv timme i ett jävla trapphus!
Tur att vi är så bra på att roa oss själva.


Fotsvett!!!!


Jenny passade på att bränna lite, haha.


eeeh?!


Hemma hos Max, Vad gjorde vi där?! jag vet faktiskt inte, haha. ^^

Sen var bilderna slut, måste bli bättre på att fota alltså!

Puss och gonatt på er snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0