13 December, Lucia

Glad Lucia eller vad man säger, (jag har inte kollat på Greveholm idag) haha. Idag tog jag bussen in till Kalmar vid 1 och lussade på Sandra. Var inställd på att det skulle vara ett litet sällskap på kanske 30 pers, när man kommer dit är det typ 300. Snacka om att man blev lite spak, speciellt när man knappt kunde stämmorna, eller texten för den delen. Men med tanke på att vi bara var 5 pers så tycker jag att det gick rätt okej iaf. Efteråt blev det lite fika och sen bussen hem igen för att plugga intervaller och melodiktat. Som vanligt är jag ute i sista sekunden och har inte koll på nånting, awesome! Tänkte avsluta detta inlägget med en grej som jag hittade på Emmas blogg, som jag tyckte var kinda hilarious. Fast det krävs nog att man gillar Twilight en smula för att uppskatta detta. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0