JULLOV!

Sååå skönt, fast egentligen så har jag inte riktigt jullov än. Har fortfarande kvar labbrapporten som ska vara inne imorn, känns lite surt att behöva sitta med den på lovet men får skylla mig själv att jag alltid sparar allt till sista dagen. Igår var det julavslutning i skolan, jag och Julia sjöng himlen i min famn på 2:ornas och 1:ornas avslutningar, gick rätt okej faktiskt. I torsdags var vi en liten grupp från musiktillägget som hade en "minikonsert" för några politiker. Gick väl mindre bra, haha. Love började spela låtarna i fel ordning och min hjärna fick kortslutning så jag glömde texten, suck alltså!
Idag har jag varit på stan och inhandlat de sista julklapparna, så nu är jag färdig med dem, riktigt skönt faktiskt. Ikväll blir det julbak. Har nog köpt ingredienser till minst 7 olika sorters julgodis. Så det blir inget labbrapportsskrivande här inte. Får väl gå upp klockan 8 imorgon och sitta med den hela dagen, skoj!

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: jeroen

Bit late for jullov, had it on monday, haha

2009-12-20 @ 12:50:48
URL: http://jeroens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0