måndag

Är hemma en snabbis efter att ha kollat lite på rean med Jenny. Fan vad jag hatar rea! folk blir helt jävla galna och man kommer inte fram nånstans. Betalar hellre 100 kronor extra än ger mig ut i den där röran igen. Igår blev det en myskväll hemma hos Jenny, med först bodyguard och sen riket vid vägens slut som jag helt har missat. Tycker den var bättre än kritiken den har fått faktiskt. Nu ska jag dra iväg till bussen, ska hem till Maria som är själv hemma. Jag och Jenny ska sällskapa henne lite så att hon slipper vara ensam. Chaao!

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

allt bra med dig? kram

2009-12-29 @ 12:40:07
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0