Söndag

Hallå där i lingonskogen. Sitter och lyssnar på julradio, ovanligt va? haha. Har inte blivit mycket till bloggande de senaste dagarna, lite kanske för att det inte funnits mycket att skriva om. I helgen har jag inte gjort mycket förutom agerat hundvakt till odjuren. Jag älskar verkligen att gå ut med hundar i regnrusk♥
Idag tog jag bussen in till Kalmar vid 1 och shoppade loss lite. Kanske visar sen. Vid 4 började årets luciakröning nummer 1. Trevligt att träffa alla luciamammor igen, dom är så gulliga haha. =) Men guud vad man längtar tillbaka när man såg Vox och alla lucior. Det känns verkligen som det är något som fattas i år. Efter kröningen gick jag och käkade med Anja och Amalia, sen vid 6 så gick vi tillbaka till kyrkan och det var bara att göra om samma procedur igen. Förutom att en tärna blev lite vimsig så gick det rätt bra, tärnorna kunde väl tagit i lite mera, men annars var dom duktiga. :) Efteråt följde jag med Anja hem en snabbis och kollade på parlamentet, mysigt. Nu är det sovdags för samtliga passagerare, Gonatt!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0