Skitdag!

Fyfan vad förbannad jag är! Idag gick jag upp kvart i 6, var helt död som alltid på morgonen, sov lite på bussen, det där vanliga ni vet. Kommer till skolan runt 8, och vad får jag veta då?! Min lektion är inställd och jag börjar inte förrän fem i 1. Skoj! 5 timmar åt helvete, kunde ha tagit världens sovmorgon, istället så fick man sitta på resurs i 18 år, och inte få ett skit gjort för att man var så jävla trött så att man somnade hela tiden. Och inte nog med det så i tid med att min första lektion började så fick jag skitont i huvudet, och det blev bara värre, kunde inte koncentrera mig ett dugg på psykologin fast jag tycker det är väldigt intressant egentligen. Nu ska jag iväg och träna, hoppas att det kan få mig på bättre humör! Hoppas ni haft lite mer tur idag än jag har haft!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0