Hola!

Hallå där! Pallade inte skriva något igår när jag kom hem, var helt slut. Så resterande timmar av dagen spenderades i sängen med en bok. Tror inte om jag vågar avslöja vilken, haha. Hade iaf väldigt trevligt hos moster, vi bakade bla chokladmuffins och gick en sjuukt lång prommee med hennes hundar, Binja och Dippo. Skönt att bara umgås och ta det lugnt. Idag har jag kollat på WALL•E med minstingen, så himla söt film! Pixar lyckas alltid få till det där lilla extra. Efter det hittade jag en massa pärlor i garderoben så jag och Joel började göra massa arm- och halsband. (kolla bild nedan hur otroligt snygga de blev, haha) Nu ska jag kolla färdigt på Phantom of the Opera sen blir det sängen. Ska upp tidigt imorn, eftersom jag ska in till kalmar.

Puss♥


Var ute med Binja plutten på en långprommis.


Bror och jag var fantastiskt kreativa idag, haha. Fina va? :D


Tillsist, var bara tvungen att lägga upp en bild på min mongokatt som äter broccoli.
Det kan väl inte vara normalt? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0