Vart tog våren vägen? :(

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret låg det ett tjockt täcke med snö på marken = dagen är förstörd.Usch vad jag inte tycker om snö, det är bara jättejobbigt, blött, kallt, blaskigt, osv. Idag har jag mest pluggat spanska på resurs, och efter det hade jag också lektion i spanska.(det var extremt kul att gå till stagg i snöstorm) Fan jag har panik! Vi gick igenom massa saker som vi ska kunna till provet på fredag och det kändes som om jag inte har koll på nånting, åååh vad trött jag blir. Efter lunch var det bara lots där ingen sa nånting som vanligt, sen Kemi som faktiskt är riktigt intressant och sen hem till Ön. Påväg hem från  bussen ville jag dö. Jag upprepar, jag hatar snö! Så nu får de där vårkänslorna som hann smyga sig fram innan den här förbannade snöstormen gärna komma tillbaka.Tänk vad skönt när det är så varmt att man slipper ha jacka på sig när man går till skolan! Nu blir det mat sen plugg.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns värre saker än snö. Regn är mycket värre.

2009-02-11 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0