Dags för sängen

Nu är det absolut dags för mig att hoppa i säng, men det kommer nog bli rätt svårt att somna. Vaknade runt 12 idag, enda lektionen kemi var inställd så det blev en ledig dag idag. Kan väl inte påstå att jag har åstadkommit så mycket under dagen, som var tänkt att bli en pluggdag. Istället fastnade jag framför Joels guitar hero, så jag Jesper och Joel satt bänkade framför tvn i typ 3 timmar. Måsta skryta med att jag gjorde jäkligt stora framsteg. När jag började körde jag på easy och tyckte att det var svårt, mot slutet kunde jag till och med köra på hard och inte spela allt för dåligt. Det ni! Trots sjukt mycket träningsvärk från igår så hängde jag med mor min till friskis, så känner mig himla duktig faktiskt. Senare på kvällen hann jag iaf med lite plugg så det ska nog gå bra på spanska förhöret imorgon. Måste bara nämna det kommande "release partyt" hos Wendels på lördag, jag längtar! Ska bli så jäkla kul att träffa alla, speciellt Anja. Hoppas att Jennie tar sitt förnuft till fånga också och dyker upp, skulle va så himla kul. Nehe nu är klockan 00.23 alltså alldeles för sent, så nu måste jag slita mig från datan.

Sovgott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0