Det bästa de har gjort. Lätt!

Fyfan vad bra dom var! Det var helt sjukt vad alla hade utvecklats på bara den korta tiden sen jag slutade. När Jennie sjöng Du måste finnas var det hur nära som helst att jag började gråta, det var det bästa hon någonsin gjort, enligt mig iaf. Måste också lovorda Sotti lite, shit vilken röst han har! Förstår inte rikitgt hur den rösten får plats i hans lilla kropp. Såklart var Anjapanja också skitbra, Fix you är ju en av mina absoluta favoriter med henne och i tjej-medleyt var hon bäst! Efter konserten så bar det först av till Anja med Jennie och Gabbe, där jag och Anja käkade en jäkligt sen middag. Sen så blev det Gulan-fest för hela slanten. Så himla kul att träffa alla igen, hade inte riktigt förstått hur myket jag saknat dem, men när jag var där så kändes allt som vanligt som om jag aldrig hade slutat, och det kändes så himla bra. Men jag har bestämt mig, jag ska inte byta tillbaka, jag har gjort det här valet och jag ska fullfölja det jag gett mig in i, även fast det känns lite jobbigt just nu. I alla fall så kom vi hem runt 2  och kom i säng vid 3 vilket resulterade i hela 3 timmars sömn för min del, eftersom jag skulle med bussen till Kalmar tio över 7 på morgonen, weei. Kan ju lova att jag var trött dagen efter.

I helgen kan jag väl inte påstå att jag har gjort så mycket, har väl mest blivit datan och lite kreativitet framför key-boarden. Imorgon börjar det nya livet, inte en godisbit förrän min 18-årsdag. Får se hur jag lyckas med det, haha.

Nu ska jag nog dra igång Twilight och sen blir det sängen, puss och gonatt!



Här kommer lite bilder från gulan och konserten:


Sotti sjunger Öppna din dörr.


Finalen!


Ballongmannen. ^^


Kom och ta mig långt här ifrån...


I wanna lay you down on a bed of roses...


Mina älsklingstjejer rockar loss! ;)


Fina Flickor!


Pontus & Oskar var på G ;)


Fyfan vad jag saknar dig Anja Engelholm!


Den traditionella partyminen där ja! ^^ haha


Massa härligt folk!

Kommentarer
Postat av: aram

hej va fin din blogg:) puss på dej

2009-02-01 @ 01:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0