Wii

Jag har ont i min kropp. I varenda liten muskel. Ni vet sånna där muskler som man inte riktigt är medveten om att man har? speciellt dom musklerna. Idag slutade jag skolan vid ett så var hemma rätt okej tid idag, tog en fika med mamma och Stefan och sen bestämde jag mig för att jag skulle ta och öppna mitt Wii som jag fick i julklapp. Om ni undrar varför jag inte har öppnat det förrän nu så kan jag tala om för er att det undrar jag också. Vilket pucko jag är! Hursomhelst, det var askul! Först prövade jag Wii sports, spelet som följde med, men tröttnade rätt så snabbt så jag öppnade mitt Wii fit istället. Det var helt perfekt, precis vad jag behöver. Det är som att ha ett litet mini gym hemma, plus att det är hur kul som helst. Så mellan typ tre och åtta, fem timmar alltså stod jag och hoppade och skuttade framför tvn. Jag är en sån som lever mig in väldigt mycket i spelen så hade någon sett mig skulle dom nog trott att jag var dum i huvudet eller nått. haha. Aja nu står en dusch högst upp på listan och sen blir det nog lite läsning. Imorgon väntar en heldag med plugg, även fast man är ledig. Vill bara avsluta med att säga att jag saknar Anja. Jätte mycket!

Sovgott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0