Plugg, plugg, plugg.

Har inte skrivit något i helgen, har inte haft någon ork. Har väl inte hunnit med så mycket annat än att få färdigt mitt spanska arbete, men är himla nöjd med mig själv nu när jag inte har sparat det till sista dagen som vanligt. Just ja, i fredags så åkte jag och brorsan till färjestaden och tog varsin drop in tid, så nu har jag äntligen blivit av med mitt "skatbo" haha. Okej kanske överdrev lite, men det var faktiskt riktigt risigt. Så nu är det kort, om man gämför med hur det var var innan iaf, klippte typ 10 cm.

Tog mig såklart tid att kolla på melodifestivalen mellan pluggningen. Folket upphör aldrig att förvåna, dansbands-gubbar, plaggiat och opera röstas vidare men inte Anna och Maria, som enligt mig hade den låten som hade haft störst chans i Moskva. Mycket konstigt!

Nu ska jag gå och kolla på någon skitfilm om massmedia som jag har i läxa, sen ska jag sova. Har bara en lektion imorgon, riktigt skönt faktiskt!

Puss och Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0