bästa helgen på länge!

Så var den helgen slut, shit vad tiden går fort, men som tur är så är jag ledig imorgon också. Har inte varit vidare bra på att uppdatera i helgen, har helt enkelt inte haft tid. I fredags efter skolan tog jag bussen till Torsås för att kolla på The fairytale of Luva. Skulle ju varit med i den om jag gått kvar, så det var himla kul att se hur de fick till det tillslut. Om man tänker på hur skeptiska jag och Anja var till storyn från början så tycker jag faktiskt de lyckades ganska bra. Var faktiskt rätt imponerad när jag gick därifrån, alla var så himla duktiga! Synd att Anja inte hade större roll bara, hon är bäst! Efteråt var det fest, eller det var tänkt så iaf, men vi var nog inte där längre än 20 minuter. En kille slog sönder en fönsterruta och skadade sig rätt så rejält och när ambulansen åkte där ifrån kan jag väl inte påstå att vi var så speciellt festsugna längre så vi drog hem till Anja och kollade på SATC istället. På lördagsmorgonen hämtade Anjas mamma oss i Torsås och vi åkte hem till Anja i Kalmar en snabbis för att fixa oss lite och lämna hennes packning, sen så hoppade vi på en buss till Mörbylånga. Av någon konstig anledning hade Musik Direkt valt att ha en av sina deltävlingar i Mörby av alla ställen så för första gången sen jag slutade nian begav jag mig till "Zokker" för att kolla på när Le Maine spelade. Alla bandmedlemmar är från min förra klass, Tove, Mattias, Albin, Martin, Kim och... okej då Jonas går i trean men från stage iaf. Vi kom dit vid tre och första bandet skulle inte börja förrän fem så jag, Anja, Mattias och Martin stack till Pizzan för att fördriva tiden lite, såå himla underbart att träffa dom igen, fyfan vad jag saknar stage! Le Maine gick vidare och så gjorde också Sonitus, ett annat band från stage, och Out of Silence ett Torsåsband, så man kan ju säga att Torsås lyckade ganska bra i den här deltävlingen. Efteråt skulle alla dra in till stan, men eftersom man inte fyller 18 förrän efter sommarn och jag inte ville riskera att bli stående där untaför alldeles själv i Kalmar när alla andra kom in på puben så stack jag hem och kollade på andra chansen, Svenska folkets har väldigt lustig musiksmak säger jag bara.
Idag har jag inte gjort så mycket, nästan läst ut ljudet av ditt hjärta för fjärde gången eller vad det nu blir, har bara slutet kvar. Nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga lite psykologi om jag pallar, har ju prov på tisdag. Hoppas alla haft en bra helg!

Gonatt♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0