hemma dag!

Imorse när jag vaknade hade jag värsta huvudvärken ever, ni vet sån när det till och med gör ont att hålla ögonen öppna, så det var bara att gå och lägga sig i sängen igen. Tur det, för då drömde jag världens bästa dröm, alltså ååh. Så himla jobbigt att vakna upp och inse att det var just bara en dröm  ^^.
Idag har jag mest suttit vid min kära dator, fått lite arbete gjort, men absolut inte tillräckligt! Det börjar dra ihop sig nu alltså!
I'll be your lover too har spelats minst 50 gånger idag också. Rob är fan underbart jävla musikalisk!

Nu börjar både House och melodifestivalen, alltså palla att man måste välja!!! Orka liksom att dom lägger melodifestivalen samtidigt som det enda jag föjer går, blir sååå irriterad på sånt! Får väl byta kanal i reklampauserna eller nått.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0