It's Friday for God's sake...!

Just nu är jag så jävla skoltrött så att jag vill kräkas, spy, vomera, ja alltså ni fattar! Känns som att plugga är det enda jag gör och ändå räcker inte tiden till. Varför måste det alltid bli såhär i slutet av terminerna? Hur svårt kan det vara att sprida ut allt jämnt över året liksom?! Just nu så känns det inte som att det här kommer gå vägen, men hur många gånger har man inte sagt det? och så löser sig allting på något sätt iaf, får hoppas att det gör det nu också! Just nu är iaf största längtan till 3:e Juni, då ska jag hunnit färdigt med allt och en tripp ner till Sölvesborg och Sweden Rock väntar. Nu måste jag plugga lite mer kemi, (på en fredag lixx!) sen tidigt isäng, gonatt!

Puss♥


Kom nu, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0