You never know where life will take you...

Oftast känner man sig rätt så säker på vart man är påväg i livet, man har sina mål och en väg man går som man känner att man har någolunda koll på. Men ibland kan yttre omständigheter på en sekund ändra hela ens liv. Man kan t.ex. bli stört förälskad i någon, ens förälder kan dö i en bilolycka eller så ser man en annons i en tidning och sticker till USA med nästa plan för att jobba som au-pair. Saker som bara händer utan förvarning, som gör att man måste lämna den där trygga vägen man stakat ut åt sig själv och istället börja något nytt och främmande. Idag hände just en sådan sak mig, eller kanske inte just mig, men personer i min närhet och det påverkar ju mig också eller hur. Jag vet inte riktigt än om detta kommer innebära något positivt eller om det kommer att gå åt helvette. Kanske lite av varje? Just nu är jag mest rädd för att det hela ska innebära att jag tappar kontakten med människor som alltid funnits där, vad kommer att hända när allt har lagt sig, kommer samma relationer fortfarande att finnas kvar? Jag tror och hoppas det, men man kan aldrig vara hundra procent säker, och det gör mig faktiskt lite orolig. Hoppas verkligen att jag är det i onödan!
Okeey medger att det där blev  ett seegt inlägg, speciellt för er som inte är insatta och fattar nada, men var tvungen att skriva av mig lite, sry! ^^
Ny vecka imorn, vilket innebär mera plugg, skojigt värre. Så det e väl bäst att man hoppar i säng nu så man inte försover sig som vanligt. Sovgott!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0