körkort nästa?

Ojoj vilken lång dag det har varit! Slutade runt tre och sen bar det av till Maxi för att handla lite innan handledarutbildning. Den höll på mellan 17-21, fyfan säger jag bara, fyra fucking timmar!! Efteråt blev det en snabbis på donken innan vi åkte hem. Kom hem runt halv 11 så nu är jag heelt slut. Ska packa iordning lite inför konserten imorgon sen är det bums i säng!


Jag fick en skylt! Nu blir det åka av, jag ska ut och göra vägarna jävligt osäkra! ^^


Hur ska detta gå?! (ett av mina mest charmerande foton faktiskt, känner mig riktigt snygg!)

Haha det är nog bäst att jag går och lägger mig nu, gonatt!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: elena

Fin blogg !! :D

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust ;)

2009-10-21 @ 14:50:22
URL: http://eleenahs.blogg.se/
Postat av: Cattan

Hej! är du en som gillar smycken?

På våran sida kan du köpa billiga handgjorda smycken, och alla är unika :) antingen till dig själv eller som present :) kanske man kan köpa en julklapp till någon man tycker om :)



Vi tar även emot beställningar på dina egna idéer.

tex vilken färg, typ av smycke och vilka berlocker DU tycker om :) kul va?



kolla, du förlorar ju inget på det :)

2009-10-21 @ 15:31:59
URL: http://madeforyoudesign.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: 25 kr rikare iaf :D jaha, så nu är det meningen att man ska hålla sig inomhus när du är ute på vägarna? ;)

2009-10-21 @ 19:21:14
URL: http://sarkela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0