Sleten..

Dålig uppdatering i helgen, men har verkligen inte hunnit!
I fredags var det premiär på krogen för min del. Jag och Dilla firade att jag fyllt 18 och att hon har tagit körkort. Träffade en massa härligt folk som man inte träffat på länge, och trots en liten incident påvägen hem så var det en väldigt lyckad kväll tycker jag. Ett stort tack till Tobbe som skjutsade mig hem ända till Mörbylånga, väldigt snällt av honom! :)
Igår vart det en heldag på stan med lilla mammsen. Vi åt sushi och drack en massa drinkar, himla mysigt faktiskt. :)
Idag mår jag typ skit efter alla helgens drinkar och den här jävla förkylningen som inte vill ge sig. Har ångest över att jag borde städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag +att jag borde plugga kemi, men orkar fan inte göra nått utav det. Nu ska jag fortsätta pilla mig i naveln, soo long!


Dresscode fredag: Fransklänning, strumbyxor och klackar. Me♥svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0