%¤#!&/"

Just nu är jag så jävla arg, om Gud finns så vill jag sparka på honom. Först var allt frid och fröjd, tränade lite på friskis med matilda och allt var bra. Sen när jag skulle duscha och byta om så var det typ smockfullt i omklädningsrummet. Bestämde mig för att duscha hemma istället, för att hinna med bussen som jag trodde gick 16.50. Tydligen så gick den 17.10 och jag stog och väntade på bussens i en halvtimme, ute i regnet, plus att jag skulle hunnit duscha, greeat! Inte nog med det så stog vi i kö på brohelvettet längre än 40 min, så det tog mer än två timmar från gymmet och hem. Självklart så regnade det när jag steg av bussen. Nu vill jag att den här dagen ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0