rubbee

Okeej riktigt dålig uppdatering på sistone. Hmm vad har hänt sen sist? I onsdags var jag och Jenny på matchen, och gjorde värsta tabben. Eftersom dom bara spelade mot Örebro så tänkte vi att det inte var någon idé att beställa biljetter. Men tji fick vi! Det var 230000 pers som hade bestämt sig för att gå, lika mycket som på derbyt i söndags, sjukt ju! Så Norra mellan och nedre var propfullt och vi fick ta Norra övre. Alltså det är fan sittplatser där, liksom fotboll och sittplatser funkar inte! Aldrig mer Norra övre säger jag bara! Efteråt drog vi hem till mig och kollade på True blood.
Igår åkte jag in en sväng till stan och träffade Anja♥ och Elin. Så himla kul att träffas, trots att det bara var en lite stund. Var hur länge sen som helst! När jag kom hem skulle jag ha pluggat matte, men gjorde jag det? Nej!
Idag ska jag och Jenny antagligen gå ut. Får se hur det blir med det. Drar iväg ett sms nu =) Hare bra!

Puss♥

Här kommer en liten bild på jennö =)

Mys framför True blood♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0