Baconfeber, Svininfluensa, H1N1?

Hello everybody, I know you've missed me! Som vanligt nu för tiden så har jag inte uppdaterat på himla länge. Men så är det när man går natur och det mest intressanta som finns att blogga om är vilket prov man pluggat till eftersom man inte har tid för annat. Gooosh jag älskar verkligen natur! ♥ Just nu är det jävligt synd om mig! Jag är fetingsjuk och orkar inte plugga ett skit. MEN har fetaste matteprovet på fredag som jag inte fattar ett skit om + att jag fyller 18 på torsdag och vägrar då att öppna en enda jävla läxbok! = feting ångest!

Tillbaka till det här med sjuk grejjen. Hur vet man om man har svininfluensa? Jag har hört att det är som vilken influensa som helst. Men vilka är det som är i riskzonen för att stryka med? Jag läste för inte så länge sen om någon som var typ lika gammal som mig som dog. Känns ju inge vidare precis, skulle vara lite snopet att dö av en jävla influensa faktiskt.

Okey I'm now going to quit the whining, kände bara för att klaga lite och eftersom det faktiskt är rätt synd om mig så får jag det. Men jag fyller ju faktiskt 18 om 2 dagar, så jag ska inte klaga allt för mycket. Liksom hur sjukt är det inte? Dagen man har väntat på hur länge som helst är här om 2 ynka dagar! Freedom here I come! På fredag är det jag som gör Kalmar osäkert, och jag vägrar att vara sjuk då! Sååå pepp alltså!

Nu ska jag nog hoppa i säng och hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar imorn, + att de trigonomiska ekvationerna begraver stridyxan och blir kompis med mig.

Puss och gonatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg! :)

kram

2009-09-30 @ 07:59:50
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: ida :D <3

Hihi, baconfeber.. :) argarv

Fin blogg!!

2009-09-30 @ 14:58:47
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/
Postat av: matilda

fortsätt peppa :D fin utgång på fredag liksom ;)

2009-09-30 @ 18:42:21
URL: http://sarkela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0