sthlm

Tog en liten break från bloggandet förra veckan. Hade både matteprov och fysikprov, så jag hade fullt upp kan man säga. Helgen spenderades i sthlm, på lördagen blev det 85 års kalas och sen utgång med Jenny och Jojjo på kvällen. Vi bröt våran The Bridge trend och drog till Chaplins vid Hötorget, helt okej ställe. Kul att de hade karaoke, mindre kul att det säkert lät förjävligt när man sjöng i det tillståndet man var i. Självklart blev det främling för min del, sen I love rock 'n' roll med tjejerna. Är iaf tur som fan att det inte finns inspelat, haha. På söndagen vaknade man upp och så fanns det inget vatten pågrund av någon vattenläcka. Skitkul att inte kunna duscha eller borsta tänderna dagen efter, fyfan! Bussen hem till ön gick inte förrän 5, så det var himla skönt att slippa stressa upp som jag brukar få göra. Som vanligt var det jobbigt att lämna stan, men snart så...


Kusin Leia och Kasper på 85 års kalas.

Förkrök hemma hos mig, Jenny lyckades blunda på varenda kort. ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah. ibland så är man inte så fotogenisk faktiskt :P <33

2010-02-09 @ 16:47:45
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahah. ibland så är man inte så fotogenisk faktiskt :P <33

2010-02-09 @ 16:48:01
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/
Postat av: anonym

HON FYLDE VÄL FÖR FAN 80? din åsna

2010-02-12 @ 01:28:09
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0