...

Fan vad illa jag mår.... Köpte en Ben & Jerry's half baked idag för att det skulle gå lite lättare att plugga på kemihelvetet (det hjälper att äta något gott, promise) men det blev  nog lite för mycket av det goda. Läxa: köp 150 ml nästa gång! (nej, jag åt inte upp hela)
Idag efter skolan tog jag bussen in till Baronen och kikade lite inne på Gina Tricot eftersom jag har 650 kr i presentkort sen jul. Hittade inte ett enda plagg som jag ville ha. Usch vad jag ogillar REA när det är så jävla utplockat! *Grrr* Så fick tomhänt traska upp till Maxi (låångt!) och vänta på att mammsen skulle sluta så att man fick skjuts hem. Pallade verkligen inte åka buss idag. Ikväll har det blivit några avsnitt Simpsons, och lite plugg, haha. Ska försöka kolla lite mer på det innan jag går och lägger mig också, kan behövas.

Finns inget bättre än B&J (i lagom mängd alltså).

Kommentarer
Postat av: Emma

Yummie :) Käkade upp det sista från min :)

2010-01-15 @ 21:51:31
URL: http://dahlgrenemma.blogg.se/
Postat av: matilda

ja den är från corner kvällen haha :P

2010-01-16 @ 00:15:49
URL: http://sarkela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0