Robert Pattinson asks me for money I'll give it to him

Ikväll(natt) ska jag försöka hålla mig vaken till 02.00 för att se George Clooneys välgörenhetsgala "Hope for Haiti". Rob live får man ju bara inte missa! Gör det mig till en dålig männsika att jag bara kollar för att han är med? ^^ haha. Det var iaf ett genidrag av arrangörerna att låta honom leda galan från London.
T.ex så är detta saxat från Robsessed:
"Robert Pattinson asks me for money I'll give it to him. He asks me for my kidney and first born...I'll give it to him"
Skämt och sido tror jag bara hans blotta närvaro drar in helvetes massa stålar. Om han ber snällt skulle jag nästan kunna tänka mig att skänka lite jag med. ^^

Man kan ju inte säga nej till det här liksom :)
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0