...

Brrr... det är ju äckligt kallt ute, vart tog våren vägen?! Ge mig sol och värme nu, I neeed it!
Som vanligt på onsdagar så tar jag död på en och en halv timme i bibblan, kanske hade det varit bättre att plugga lite matte? eller kanske engelska med tanke på nationella provet på fredag? men varför dela upp det när man kan göra allt sista kvällen?! :)
Klockan 17:00 idag ska jag till körskolan och min första teorilektion. Känns skönt att komma igång så man kan ta det där lilla kortet nån gång. Har skjutit upp det lite väl länge nu kan jag tycka.

För övrigt så har jag övertrasserat mitt "gruppkonto" på fejjan, känns jobbogt att jag inte längre kan ägna mig åt mitt favorit vardagsnöje, att bli medlem i så många grupper som möjligt that makes absolutely no sense at all. Ironi♥

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0