Melodifestivalen 2010

Helgen spenderade i Torsås. ESMK07s sista melodifestival gick av stapeln i lördags och det kunde jag ju för allt i världen inte missa! Stod mellan det och Idol-audition i Sthlm, är så glad att jag bestämde mig för Torsås! Anja-effing-Engelholm tog hem hela skiten!! åååh LYCKA!
Efteråt blev det efterfest hemma hos Anja och Elin. Så himla kul att träffa alla igen. Riktigt trevligt, och det var jäkligt skönt att bara folk man kände var där. Annars finns det ju i Torsås en trend att bara dyka upp oinbjuden när det vankas fest. Det hade de löst på ett mycket bra sätt, haha. ^^
Dagen efter mådde man som man förtjänade och fick inte mkt gjort, men det är smällar man få ta. ;)

Min älskade vän, det här är du så himla värd, är så glad för din skull! ♥
Puuuuuuuuuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0