Thu

Hej alla mina små kycklingar! Jag vet att jag inte är så bra på det här, men grejen är den att för ungefär ett och ett halvt år sedan sa jag hej naturvetenskapliga programmet och hejdå livet. Den här veckan har jag pluggat matte minst tio timmar (ain't kidding), vilket resulterat i 0 timmars bloggande. Aaargh.. such a waste of time, inte hjälpte det att man lusläste hela jäkla matteboken både fem och åtta gånger, nationellafuckingprovet idag gick allt annat än strålande! Menmen, nog om det! I helgen är jag barnvakt åt lilltjejen. Kommer bli en minst sagt intressant helg, haha. Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon är det fredag och en helg fylld av biologiplugg och barnmatsburkar väntar. Soooolong!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0