Tisdag

Första lektionen idag var psykologi, väldigt intressant tycker jag. Massor av tankar börjar snurra i huvudet under en sådan lektion, skulle jag verkligen reagera på samma sjuka sätt som de personer i de olika experiment vi fick se? är vi verkligen så måna om att passa in att vi viker oss för majoriteten även fast vi är säkra på att vi har rätt? Slutsatsen jag drar efter psykologilektionerna om det vi får lära oss verkligen stämmer, är att jag tycker synd om människan. Stackars oss vad vi är svaga! Efter psykologin har vi en rätt så lång håltimme så den spenderades med kortspel, haha fyfan vilken klass jag har hamnat i! ^^ Näst ut på schemat var badhuset, efter att ha bytit om m.m. så blev väl tiden vi var inne i själva simhallen typ en halvtimme, kändes rätt menigslöst. Korta idrottslektioner suger!  Tog bussen hem vid 1 och har bara chillat lite sen jag kom hem, nu ska jag fika lite med mammsen, sen är det spanskaplugg som gäller, kul!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0