Måndag

En blandning av ris och ros kan man väl kanske samanfatta dagen som. Uppdraget imorse gick fint så det var himla skönt att få det ur världen. Men påvägen därifrån så hade det blivit plusgrader ute och tydligen så hade jag hål i mina skor så när jag kom till skolan så hade jag två simbassänger på fötterna, inte speciellt mysigt. Bestämde mig för att jag absolut inte kunde stå ut en hel dag med fötter i sådant skick så innan spanskan började gick jag ner på stan och smet in i första bästa skoaffär. Hittade ett par bruna på rea för bara 250 spänn. Helt perfekt! Flytet fortsatte sedan på spanska lektionen där jag fick reda på att jag fick mvg på provet, och jag som inte har läst spanska på ett och ett halvt år. Stolt! Men tyvärr höll turen inte i sig så länge, efter lunch började huvudet göra ont som tusan och har gjort det sedan dess, usch! Hjälpte inte ens att jag hinkade i mig tre koppar kaffe. Nu ska jag iaf iväg och träna med mammsen, och sen är det plugg som gäller.

Förresten så fick jag alla bilder från tiden med Kalmarbyggdenslucia av Anja idag. Ska bli himla kul att kolla på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0