bring back those days

Såg Luciakandidaterna tidningen häromdagen, gud vad man längtar tillbaka alltså. Det är verkligen något av det roligaste jag har gjort. Även om det var förbannat jobbigt och utmattande ibland så vägde verkligen det andra upp. Det bästa var ju endå att jag och Anja fick göra detta tillsammans. ♥
Drömmer mig tillbaka lite genom att lägga ut några bilder:

En hel del nätter spenderades hemma hos Anja

fixellifix

Lucia-kröning med Vox Beata

Ibland spårade det ut riktigt ordentligt uppe på Lucia rummet

En hel del besök hos Kallskänken blev det

Lussade på IKEA



Jag och Anja i Lucia bussen

Amalia och hennes idol PL

moot Poland

Emilia på färjan

nej jag är inte spelberoende... eller kanske lite då.

nyss anlända i Gdansk

autograf-skrivning

Lussade på storgatan

Amalia and the moose

Jag och Anja ♥

innan tv-framträdandet

Vi och Magnus, någon svensk speedway förare som fått pris på galan

julmarknad hann vi med också

här får du extra

no comments

tror att de tog det där med juldekorationer lite för seriöst

öhh?

Amalia och jag roar oss på färjeterminalen

glömmer aldrig detta! helt jävla sjukt! hahaha

eftersom hela båten gick och la sig typ 12 fick vi roa oss själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0