Buss

New Moon var så jävla bra! Vågade inte ha så höga förväntningar, ville ju inte bli besviken. Ingen risk alltså. Den var så jäkla mycket bättre än twilight. Går inte ens att jämföra. Chris is a genius. Han fångade storyn perfekt och lyckades till och med peta in en hel del sjukt roliga komentarer(=skrattattack =cola i näsan), något som jag tycker saknades i Twilight.
En sak till. Närmast hjärtat finns ju alltid Rob, men när Taylor tog av sig tröjan. Oh My God säger jag bara! Det är värt att gå och se den bara för att få se det  ;) haha.

Sitter på bussen upp mot sthlm. Får se vad som hittas på i helgen. Nu blir det baksmällan för att fördriva tiden lite. So long!

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh!! Låter underbart! Jag måste hinna med att se den i helgen.



Jag får träffa dig imorgon :D <3

2009-11-20 @ 19:09:20
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0