update

Hello there, long time no see! Nästan gått en vecka sen jag uppdaterade sist, dåligt. Det har iaf hänt en hel del sen i tisdags. Biologiprov med Sven var... intressant, haha fyfan! I torsdags var det rugby. Första gången för mig. Sjukt kul att både Stagg/Jennys killar och tjejer tog hem det! Efteråt blev det först "efterfest" hos Fredrik, sen Palace. Kan väl inte påstå att det var någon höjdare faktiskt. Utgång utan bar är inte riktigt min grej. I fredags hade vi KPT-dag så då bar det av till Torsås för att kolla på Toves projektarbete, My Waterloo. Jätte bra show, riktigt proffsigt gjort tycker jag. På kvällen blev det utgång med Anja och Elin, Tony hängde med på ett hörn också, haha. Jennie följde med bussen in, men försvann sen upp i rök, tråkigt! Igår vart det mest chill och på kvällen "lite" julbak.
tufft spel det där!

Dubbelseger till stagg/jenny, nice!

Anja, Tove och Jennie

Dolls

Kimpa

Tove hade tränat med en massa ungar. så himla söta!

Panja på bussen in.

Toooneeeey, haha.

Söt-Jennie



Utanför palace

På lördagskvällen gjorde jag 200000 marsipan-tomtar, inte kul!

Mammsen gjorde lussebullar, ett måste på julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0