it's a little bit windy outside

Vem fan har bråkat med vädergudarna? Att gå från bussen och hem tog typ dubbelt så lång tid som det brukar göra. Inte nog med att det regnar. Det blåser så jävla mycket att regnet kommer i sidled, så man såg högst en meter framför sig när man gick. Kombinationen storm, regn och att det är svinkallt gjorde att jag nästan var tröttare när jag kom hem från bussen än när jag kom från gymet. Det är ju fan helt sjukt. Går det inte över till imorgon är det jag som stannar i sängen i morgon bitti. Över min döda kropp att jag går ut i det här igen!

Kommentarer
Postat av: matilda

ja men då ses vi kanske om vi är i samma sal ;) ska nämligen också på premiären imorgon kväll

2009-11-18 @ 21:47:18
URL: http://sarkela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0