Grattis lilla pappa!

Hallå där! Så var det dags för ännu ett facebook förbud, istället för en vecka så drygare vi nu ut det till en hel jävla månad. Kommer nog bli riktigt tufft, men tror ändå att det är nödvändigt. Mina studier kommer absolut att må bra av en liten paus från fejjan. Nog om det.
Eftersom doktor Ewa äntligen lyckats lösa det lilla mysteriet så tänkte jag dra igång projektet komma i balklänning, projekten fixa USA studier och lyckas ta körkort innan jag lämnar Sverige, är två saker som också borde sättas igång med omedelbar verkan. Nu jäklar ska vi ta vara på alla den nyvunna fritiden! heh.
I helgen blir det sthlm, pappsen fyller år idag så på lördag blir det "partaj". Självklart så blir det utgång med jenny också, någon viskade i mitt öra att det bär av till Magenta? Har väl inte världens bästa erfarenheter därifrån, men vi får helt enkelt lämna Maria hemma! haha. 

Idag fyller pappsen 41, han börjar nog bli lite gammal kan jag tycka. :)

( här är han så galet i snygg i samma skidjacka som han haft de
senaste 20 åren =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0