onsdag@KM

Heeelluu suckers! Som alltid när Märta och jag är i farten blev det självklart galet igår! Oops I did again på karaoke säger ganska mkt, hahah. Tur att Fanny var med och hade "lite" koll på läget iaf! Efter KM och Olles hann vi också med en sväng till Max innan trion bagav sig till pholmen och stupade! När vi vaknade lite efter 11 förflyttade vi oss från sängarna till soffan och lyfte inte på arslena förrän ca 5 timmar senare. Snacka om waste!
Ikväll har jag inte gjort ett skit förrutom kollat färdigt på Toystory 3, någon mer än jag som har gråtit till den? pinsamt.  
I nuläget taggar jag utgång som fan med Fanny och gänget, galet länge sen man var på Palace alltså. :)
PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0