Ge mig en kexchoklad!

Hello suckers/retards/morons! Är just nu inne i en såndär skojig formsvacka, där allt känns så där äckligt meningslöst. Fast när jag tänker efter så inträffar det nog runt den här tiden varje år, man kanske lider av höstdepression? Hade det inte varit för att man kastat bort ca 13 år av sitt liv i skolhelvetet så hade det nog varit tufft att fullfölja det ca 7 månader som är kvar alltså. Räknat ut att det är 6 veckor till jullovet så man kanske står ut till det iaf. 

När jag tränar trudelutter i duschen brukar jag också reagera såhär.... heh.
aggressions problem?

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahahahahaha!!!!! jag dör!! Vilket freak :D <3

2010-11-09 @ 22:17:57
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0