IN GOD WE TRUST?! skjut mig, please....

Tjena fan!  Inte skrivit på ett tag, men kan väl inte påstå att ni har missat så mycket för det. Jullovet är slut, skolan har börjat, jag hatar den lika mycket som förra terminen, hatar att plugga lika mycket som förra terminen, längtar stört mycket till studenten (22 veckor kvar), letar college/universitet i USA, osv..... Inget vettigt alls alltså! :)
Dock så gjorde jag idag en sjukt skrämmande upptäckt på mina små dollar. Det står för bövelen "IN GOD WE TRUST" på de stackars människornas stålar?! Inte konstigt att de är som de är där på andra sidan havet. Religion är något personligt, ens egen ensak, inte något man ska pracka på en hel nation! *MORR*

Alltså WTF?! Jag blir seriöst rädd! :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0