lite nostalgi, smått vemodig nostalgi

Idag har jag researchat lite inför svenskalektionen och kollat igenom Kniven i hjärtat, skit bra anledning till att inte plugga! :D suck....
Vid ett tillfälle i den här förträffliga serien så börjar de sjunga på Sorry Mohammed och jag fick sjuktaste nostalgikänslorna. Alltså kebabrepubliken ♥ så sjukt jävla dåligt att det blir..... bra? Liksom hur coola var vi inte när vi gick runt och sjöng - Hur ska du kunna förlåta mig? Köpte samma buffalo som dig....! Sorry Mohammed. Abooou, walla jag svär! Sjukt coola skulle jag vilja säga :D Nästan så man saknar de tiderna lite, fast nä... haha.
Faktiskt så känns det rätt bra att man lämnat det där lååååångt bakom sig! :D
.
Här är två av de musikaliska underverk
som kebabrepubliken lämnat till eftervärlden:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0