Bloggtorka

Eller kanske inte, har bara inte haft tid att skriv helt enkelt. Har så sjukt mkt att göra just nu, gud vad jag lääääängtar till jullovet alltså! Scensika i torsdags var segt som vanligt + att jag och Anja inte pluggade spanska ett enda dugg på hela dagen = torsdagen sög rätt så hårt. Åkte iaf hem på kvällen det var nog det enda som var bra med den dagen. I fredags hängde jag med mammsen in till Kalmar, medan hon var på föreläsning promenerade jag ner till Baronen och Gina. Hittade en jättefin kjol och ett linne, perfekt till nyår! Efter typ två timmar så gick jag tillbaka till högskolan och käkade i student-lunchrummet med mamma och Åsa och sen så tog vi en sväng på Maxi innan vi åkte hem. På kvällen så åkte jag hem till Dilla eftersom hon var ensam hemma denna helg. Hon hämtade mig vid stationen och sen fick jag skjutsa henne på cykel hem till henne. Det var typ det jobbigaste jag har gjort ever, jag överdriver inte. Kvällen spenderades med popcorn och film, Mirrors, fan man får ju psykbryt av att titta på sånna filmer. Somnade runt 2 och sen åkte jag hem runt 10 på morgonen dagen därpå, så var ordentligt trött på lördagen kan jag lova. När jag kom hem sjöng vi för Stefan och fikade eftersom han fyllde år, på kvällen kom moster med famlij och vi käkade tacos och hade det allmänt trevligt. Dom stack väl runt 9 och då var det bara för mig att sätta igång med pluggandet. Skrev färdigt Romeo och Julia, känns jäkligt skönt faktiskt.  Planerna för idag är att ta mig hem till Torsås och plugga som fan till GeMu provet imorn, kanske hinner skriva något mer ikväll mellan allt plugg.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0