Heej Bloggen!

Fyfan vad trött jag är! Idag på Ki-boxen var det inte kul alltså, kände mig jätte konstigt. Mådde illa och var helt slut i kroppen så jag orkade inte alls lika mkt som jag brukar. Tråkigt, men beror nog på att jag inte ätit ordentligt idag. Måste bli bättre på det! Enda lektionen idag var matte, hade 3:e provet, derivata och funktioner. Fick Mvg, fyfan vad jag är bra! Matte är verkligen något som jag kan, känns så jäkla gutt. Efter matten gick jag hem en snabbis och käkade sen så var det Ki-boxningen som gällde. Idag hade Anja med sig sin sambo Linda och hennes kompis, kul med lite nytt folk. :) Ikväll har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt, får se om jag pallar plugga lite svenska senare. Nu måste jag gå och göra något åt berget av disk som står och väntar på mig, skoj!

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0