Heej bloggen ^^

Mohaaa det trodde ni inte va ?! 
Att lilla jag skulle skaffa blogg.
Nepp inte jag heller, men vafan man måste ju hänga med.
Kändes nästa som om jag var den enda i hela I-lands världen som inte hakat på denna blogg trend.
Så vad har jag gjort idag? hmm.. i princip noll och ingenting! Vaknade tjugo i två och förflyttade mig från sängen till soffan, haha på något sätt lyckas latmasken ta över min kropp på helgerna. Där spenderade jag mina första två vakna timmar med att glo på Svampbob fyrkant och ICarly på Nickelodeon (haha vilket liv jag har alltså, det är fan sorgligt!) tills min 6:åriga bror behövde hjälp med utstyrseln till nått maskeradparty ja.. för just 6 åringar.
Utöver min kreativa skapelse i min brors fejja har jag väl inte åstadkommit så mkt mer än betat av en hel del plugg som stod på att göra listan! Usch för plugg säger jag bara, speciellt på helgerna. Borde vara förbjudet, eller vad tycker ni?  Det är ju som om vuxna skule behöva ta hem jobb över helgen, har ni någonsin hört talats om det? Helg jobb, att göra när du är ledig. Hmm skulle inte tro det, men ska inte inleda bloggen med massa negativitet känner jag så det är nog bäst att jag lägger ner nu, förresten nu när jag tittar på klockan så ser jag att det är jävligt dags att lägga ner nu, och ja min blogg kommer innehålla en jädrans massa as, jävla, cp,och helvette osv. Så nu är ni förberedda på det och ni som inte gillar det tack och hej! Eftersom alla är här frivilligt så ger ni fan i att klaga, tack, usäkta den otrevliga tonen men vill bara klargöra vad som gäller. Nu ska jag och världens sötaste kissemisseplutt gå och kolla på en filmis, sen ska vi nanna :)

Tack för mig och välkommen åter! ^^


Dracula


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0