Idag får jag åka hem :)

Sitter och kollar på mysteriet på greveholm, lätt bästa julkalendern ever! Hoppade nyss ur badet, kändes väldigt skönt efter all dans igår. Swinget igår va väl sådär, Tensta var rätt okej iaf. Råkade bli inputtad i honom när vi skulle hämta våra grejer i garderoben, så kan från och med nu också skryta med att jag har krockat med Adam Tensta, haha ^^. Blev hämtade av Dillas brorsa runt två och så körde han oss hem till henne. En nära-döden-upplevelse kan jag tala om, han körde 210 på ölandsbron, trodde seriöst att jag skulle dö. Gick upp runt halv nio imorse och tog bussen tillbaka till Torsås. Nu ska jag packa lite åså innan bussen går vid halv fem, ikväll blir det luciarep, sen hem :)

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0