Lördag

Dagen har i allmänhet varit jäkligt slapp. Blev väckt av kusin Leja 8.10, som vi var barnvakt till från igår till imorse + hennes 2 brorsor, skojigt, blev övertalad att gå upp och äta frukost med alla kusiner. Tvingade i mig en macka och hoppade i säng igen, vaknade igen vid 3. Då hade barnen blivit hämtade och alla i huset låg och sov, det tar på krafterna att vara barnvakt. haha. Har väl inte gjort så mycket mer än kollat på tv idag, känns lite deprimerande, men behövde nog en dag som jag bara kunde ta igen mig på och ta det lugnt. Nu på kvällen har jag försökt beta av lite matte också, fick rätt så mycket gjort. Ska nog ta och kolla på det lite mer senare. Bussen igår var seg! Men blev iaf klar med Romeo och Julia så det känns bra. Läste lite i ensembleguiden också, då blir Anders glad, haha. Nu mina kära vänner ska jag gå och kolla om det finns några godsaker i kylen.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0