Nu vill jag hem!

Usch har inte varit hemma på nästan 2 veckor, gud vad jag längtar hem nu! Men jag och Anja lyckadse fixa så vi är lediga imorgon också så ska hem sen ikväll efter sceniska. Måste bara säga att jag hatar sceniska, fyfan vad tråkigt det är! Om man fick skulle jag lätt sluta och byta till något annat, Musik och komunikation eller Projekt och företagande som man kan ha användning för senare i livet. Liksom vad fan lär man sig på sceniska?! Inte ett jävla skit! Nu har jag håltimme i typ 3 timmar så jag och Anja ska dra ner till skolan och plugga spanska, kul!

Igår på lucia övningen fick vi våra luciajackor. Från vad man har hört så har alla sagt att luciajackorna är "asfula" och "palla gå runt med dom". Men jag tycker det e helt okej faktiskt.
Nu måste jag packa allting till helgen sen ska jag möta Anja i skolan, Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0