Skitdag!

Blää på den här dag, mina axlar typ skriker efter massage. Innan bussen mot Kalmar, gick jag runt i stan i en och halv timme med den där jävla dataväska, fyfan vad jag hatar att gå runt och bära på den. Ett plus är ju iaf att jag betade av lite julklappar. På bussen räknade jag färdigt alla test, stolt, så nu har jag bara blandade uppgifter kvar att göra imorn. Sen ere prov på tisdag som gäller, jippie. Fan känns som jag  blivit den pluggisen som alla påstått att jag varit hela tiden. När jag gått av bussen i Kalmar och var påväg till stationen hände typ sjukaste grejen, dragkedjan på min dataväska gick sönder och min data och alla mina papper flyger ut. Papprena flyger runt på hela stortorget och jag springer runt där som en virrig höna. Till historien bör tilläggas att Silverlinjen var sen så jag hade apbråttom till stationen. En snäll människa börjar springa runt och fånga upp mina papper som var på vift, tack till alla snälla medmänniskor där ute. Jag lyckades ändå hinna med bussen till Torsås och när jag satt där  var jag bara tvungen att kolla så att min älskade data inte avlidit i fallet, pjuuh den verkade vara helt oskadd, shit vilken tur, lixom hur skulle jag kunna klara mig utan den?! Det finns inte på världskartan lixom. Kom hem runt tio över elva och nu sitter jag här och ska bara beta av helgens bloggar sen är det bums i säng som gäller.

Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0