Sleeepy time

Nu är det sovdags för min del, som ni vet så ligger jag ju lite efter, haha. Känner att jag  måste kommentera Kalmars guld lite innan sängen. Usch, Fy och Blä på dom! Kalmar Jävlar som dom annars brukar heta när jag diskuterar dem med min extrema Kalmar FF supporter till vän Anja. Hon är nästa lika mycket KFF:are som jag är AIK:are och det säger ju en hel del ;) haha. Första guldet i klubbens nästan 100 år långa historia, kan väl nästan säga att dom var värda ett guld, men vafan, som ni kanske vet så beror ju detta Kalmar FF agg på att jag för tillfället är bosatt här i kalmarregionen, plus att dom varenda gång jag kollat på dem har de på något obegripligt sätt *fniss* slagit mitt älskade AIK. Och eftersom jag gått ut som stolt AIK:are i denna extremt Kalmar FF supporter täta region, så har jag en gnagande känsla av att jag kommer att få aggera hackkyckling imorgon. Och jag kan redan nu se framför mig allt detta tjat som jag kommer få utså.  Kollade nyss på Fotbollskanalen och en sak är säker  Kalmar har guld feber! 

Sovgott alla!

Det är en order! haha ^^

PS. Nästa år AIK, då jävlar tar vi hem det. Nästa år är vårat år. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0