Stress, stress, stress.

Är hemma och packar en snabbis nu, skart kila iväg till biblioteket och plugga spanska med anja. Luciarepet igår gick rätt okej, fick prova lucia linnen också, otvättade och äckliga från förra året, usch! Efteråt åkte vi hem till Anja, kvällen spenderades med olika sorters läxläsning och runt 12 hoppade vi säng. Eftersom jag sov till 1 igår så var det omöjligt för mig att somna! Gud straffar endel med detsamma eller vad är det man bukar säga ;) haha. Idag har jag bara haft en lektion, engelska. Hade presentationen idag, gick helt okej faktiskt. Efter biblioteket har vi sceniska sen är det bara att fara till Kalmar igen för ännu ett luciarep. Nu måste jag verkligen sticka, bråttom, bråttom.

Puss <3

Måste bara tillägga att jag och Anja har typ en miljon saker som vi ska ha avklarat innan 4:e december, jag dör av stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0